äntligen lite jobb...

2007-12-04 13:10:02 Vardag
» Kommentarer(2) «


då var det tisdag, ljuvliga tisdag!
Vaknade med ett stoooerrt leende på läpparna imorse. Är väldigt lycklig nuförtiden känner jag.
det kan vara för att kurre kommer och väcker mig med minst 20 pussar, viskar att det är julkalendern
på TV närsomhelst och att det finns The färdigt=)
...önskar alla fick känna så här....

åkte till skolan, skriver ju C-uppsats nu om Beröring med Petra.
man börjar bli riktigt grinig och irreterad nu på hela situationen, känns som man är mitt i soppan
nu och vägen ut verkar lite suddig! men det går nog.

Jag ger mig aldrig in på saker jag inte tror jag kommer klara av ;-)

Nu ska jag granska 2 artiklar, sen bege mig till Jobbet faktiskt!
ska jobba på förlossningen ikväll och på torsdag! var längesen jag var där nu, men ska bli jättemysigt!
hoppas på att få förlösa iaf 1 guldklimp!:)


puss!<3

Kommentarer
Postat av: karin

hej sötis! vad kul att du skaffat en blogg!
då ska jag titta förbi ibland och se hur du har det!!! hoppas du har det bra. massa kramar från karin!

2007-12-04 @ 13:49:30
URL: http://annakarinmargaretha.blogg.se
Postat av: Emma Ru

Det var ju attan vad alla ska blogga nuförtiden...är nog lite konservativ och föredrar mobilen än så länge (för egen del vill säga)

Kommer självfallet att följa denna blogg noga, precis som syrrans din! Bra att jag kan hålla koll på er!

Puss på dig och hälsa Henrik!

2007-12-04 @ 20:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback