...kära Gäddan...

2007-12-14 12:21:07 Vardag
» Kommentarer(0) «


igår var ingen bra dag...alls! eller JO, morgonen var bra. jag fick luciafrukost på sängen hos henke. Lussebullar,pepparkakor och kaffe...och tända ljuus! mm, romantiskt värre!;)
Men blev sjuk igår...inte alls kul. Henke skjutsade mig till Doktorn för att få min dom.
därefter var det obligatoriskt seminarie, om konflikthantering. Vi hade rollspel hela förmiddagen och det gick superbra för vår grupp! Tur man är en lite drama-queen så man kan ställa upp för laget!:)

hursom så åkte jag hem till gäddan igår efter dagens bestyr, pappa tände brasan och vi lagade god mat.
det är som att själen bara vilar här i gäddan. Ingen stress, inga krav...och inga bekymmer. Sååå skönt.
Henke har åkt till Danmark nu och kommer hem på lördag kväll igen. Sjukt hur man kan sakna någon bara man är ifrån varandra ett par dagar.

Imorgon börjar jag på amaryllis! Ska bli roligt faktiskt! Sen på eftermiddagen blir det styling på högsta nivå. Jag ska göra syster fin för balen. hon kommer bli sååå vacker i sin klänning!
Nu återstår endast en fredag...fylld med c-uppsatsplugg och en rejäl långpromenad under dagen.

10 dagar kvar hörrni....;) Iiiiih!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback