...bortrövad på kärleksresa.....

2008-04-01 13:08:52 Vardag
» Kommentarer(2) «


åh! Underbara Henrik!
Finns det någon mer fantastisk människa som han?
I fredags blev jag sjuk - fick nån slags inflammation i njurarna, illa, men var ändå hyff på benen. Hade grym feberfrossa på natten och hade riktigt ont i ryggen, hu! Tur att henke och jag skulle ha en "lugn helg hemma" :)

trodde jag ja...:) På lördag morgon vaknade jag till 20 kyssar, frukost på sängen och på brickan låg ett kuvert, till mig. Till Mig!? varför då? Jag öppnade kuvertet och i låg 2 biljetter till china teatern i stockholm, det var till musikalen Dr Jekyll and Mr Hyde!!!!! inte nog med det...vi skulle sova över också...på Scandic Sergel Plaza! Vi packade snabbt väskan och drog iväg till storstan, shoppade loss lite på stan, gick till hotellet och svirade om för att sen avnjuta väääärldens godaste krubb på restaurang Village, gamla martini. HELT underbart, att rekommendera. Därefter blev det musikal, på gatan mittemot. Den var också helt fantastisk! så häftigt med musikal, det ligger ju så mycket jobb bakom en sån uppsättning. Därefter gick vi runt på stan, hånglade i kungsträdgården och bara njöt av varandras närvaro. Kvällen avslutades med en drink och många glädjetårar. 1 år av underbar kärlek. 1 år med världens finaste karl! Älskar dig mitt hjärta. Tack för att du är Du.

Nu har en ny vecka börjat. Läser just nu en kure evidensbaserad omvårdnad som är sjuuukt tråkig! Men ganska skönt med en paus från praktiken. Systern min ligger hemma i influensan OCH magsjuka...stackarn! krya på dig älsko! Tänkte jag skulle försöka städa lite här hemma nu...
Ha en fin dag!

pussssssssss!

image56

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken karl du har nattis!!:) Lät som en helt underbar helg!! va mys det var sist vi fikade! Hoppas det inte dröjer för länge till nästa gång!! PUss

2008-04-01 @ 13:43:33
Postat av: Lottis

det var jag som skrev, Lottis! ;)

2008-04-01 @ 13:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback