...ENGLA...

2008-04-14 10:01:39 Vardag
» Kommentarer(0) «


Igår erkände 42-åringen mordet på 10-åriga Engla... Vilket svin. Svin är för mildt uttryckt...vilket....vilket...vilken djävul! Vad är det för FEL på honom!??! Jag blev så fruktansvärt ledsen och upprörd igår kväll.... att den här "mä'nniskan" har gått runt i vårt samhälle, levt som en ibland oss...skrämmande! och i 8 år burit på en stor hemlighet - ännu ett mord! Det är så sjukt orättvist. En familj utan någon som heeeeeelst koppling till den här mannen... han bara tog henne, på måfå. IDIOT! Sjuka fantasier..... På riktigt funderar jag på hur jag nånsin skulle kunna behandla den här människan om han skulle behöva vård av mig någon gång? En sjuksköterska ska ju kunna vårda alla människor, på lika villkor, samma rättigheter. Jag  undrar banne mig..... om det skulle gå? ONDA människa! Vila i frid Engla. En tanke till Englas familj.

Igår var jag och lilsis' hemma hos Sebbe och kikade bilder från brorsans Thailandsresa. Jag vill åka. Henke och jag satsar på februari 2009. hoppas!

Nu är det måndag...och jag är ledig från praktiken! Jag ska nu kika presskonferens om Engla-mordet, därefter tvätta, träna, städa-...hu!

puss och kram. ta hand om varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback