...framtiden...

2008-04-22 09:44:07 Vardag
» Kommentarer(1) «


Tänk vad skönt det skulle vara om man visste hur livet skulle te sig? Om jag tänker efter kanske det inte vore så skönt...egentligen.... Det är ju trots allt det som är charmen med livet, att vi inte riktigt vet hur det kommer te sig. Charmigt. Tänk att man bara kastar sig ut i livet och har ingen aning om vad som kommer hända. Det enda vi kan göra är att göra rätt val här i  livet. Jag har gjort fel val ibland. säkert du också. men just NU, just den här tiden i mitt liv har jag gjort en del fantastiskt bra val i mitt liv. Det är jag stolt över. Jag är en ganska klok tjej när jag tänker efter. det måste jag vara, eftersom jag lever ett förbannat jävla härligt liv just nu.

Här kommer lite inspirerande bilder från helgen som varit!
Henke och jag har varit hos Putte och Thilda, kollat film och grillat. Även varit ute i gäddan en sväng, som vanligt. En hel del vårpromenader har det blivit också, skönt! Äntligen är våren här på riktigt. Jag vill vårshoppa. NU! Tur att vi ska till stockholm nästa helg.

Pusssssss!


Kommentarer
Postat av: densan

Sthlm?? Vi läääär ju ses på en fika!!

2008-04-23 @ 16:26:39
URL: http://demali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback