...svisch!...

2008-04-12 15:05:22 Vardag
» Kommentarer(2) «


Den här veckan flög verkligen iväg, jag hängde inte alls med! Ny praktikplats, Henke har varit i Danmark, massor med plugg...och nu är det lördag igen! Hej å hå! Henke har varit i danmark med jobbet, var ganska skönt faktiskt;) om man får säga så! Ibland är det skönt att få vara själv och bara rå om sig. Jag kom hem från jobbet vid halv 8, tog ett lååångt bad med tända ljus och Norah Jones i bakgrunden. Ljuvlig! Igår hade jag världens mysigaste eftermiddag med lilsis! Vi var på stan en sväng, jag fyndade en jättesnygg klänning från HM's sommarkollektion! Efter det gick vi till cornetto för att ta en lunch tillsammans! ja, 2,5 timme senare var vi rätt nöjda. Du är HELT underbar syster min! Jag är så glad att du engagerar dig så mycket i mitt liv! heeelt fantastisk är du, glöm aldrig det! Tack för en underbar em!

Idag har Kurre och jag provkört bil, SAAB 9-3 2.0 t, vector! Vi funderar på att byta in henkes kära barnfamiljskombi förstår ni. Men jag har precis börjat guilla att köra den nu, så det känns sådär. Fast det är klart...en SVART bil..det har jag alltid velat ha:)


Nu ska vi bara mysa, henke ligger i soffan och väntar, det blir film; Superhjältarna!
Ha det gott!
Puss!

image60


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Du är det bästa som finns i mitt liv. Jag älskar dig av hela mitt hjärta

2008-04-12 @ 17:32:58
URL: http://beatriceeriksson.blogspot.com
Postat av: Christopher

KLART ni skall ha en SVART bil! :D

Men SAAB är för fasiken ingen bil :P
De går j ubara sönder, så se till att ha bra täckning på mobiltelefonnätet!

Hehe skämt å sido, skönt å höra att ni har de bra! Sköt om dig vännen! KRAM

2008-04-12 @ 18:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback