....beslutsfattande...

2008-08-15 15:55:20 Vardag
» Kommentarer(1) «


puuuh....äntligen!
Jag har funderat....och funderat.....och......funderat. Ska jag ta det? eller ska jag inte ta det?
Mitt beslut blev tillslut....jag tar det inte. Det känns faktiskt skönt. Framför allt att jag har beslutat mig, men också för att det var rätt beslut. Det där med jobb, det är inte helt lätt....Visst var det världens chans, jätteglad att jag fick det!...jo...men inte just Nu i mitt liv. Inte riktigt redo ännu. Nej, ska jag vara kvar på landstinget...ja då får det bli på kvinnokliniken. Hoppas! Jag har is i magen ett tag till...


Vad som annars har hänt? Ja....träningen är igång. Henke är så schysst och släpar ner mig till gymet när det spöregnar såväl som när solen skiner.  Förra helgen jobbade jag bara...känns som man jämt är där, nu börjar jag dock trivas...riktigt bra! Allt flyter på bra nu.

Tänk vilket sjukt flyt jag har....jämt! Hela livet......läskigt!

ikväll ska vi mysa....vi ska göra mini-romantik-spa här hemma! Massage, god mat, vin, fotbad...ansiktsmask! Me and hankydarling! Imorrn äre släktgolf-turnering....ja, och jag tar småbarnen...det är typ jag å dem som inte spelar:)

en snabb update. varsegoda.


Kommentarer
Postat av: Totte

Skönt att höra att du bestämt dig vännen!

jag tror du tog helt rätt beslut, speciellt som du faktiskt kände.

Sköt om dig, lycka till med Golfen! Kram!

2008-08-17 @ 15:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback