...höst...rehab....

2008-08-26 11:19:14 Vardag
» Kommentarer(1) «


Ännu en vecka har passerat...den bestod mest av jobb såklart men även lite trevliga besök, bland annat från Halmstad, Linda var här i onsdags! Hon kom hit på morgonen och vi åt en mysig frukost tillsammans. Efter det åkte vi runt i hennes stora chrysler till Hälla och IKEA, lunchade på stan och avslutade kvällen med en tragisk film, Himlens hjärta- se den INTE! man blir totalt deprimerad, haha! Men åååh vilken dag vi hade, uuuunderbart! Saknar dig så fruktansvärt mycket här i stan gumman. <3

förra helgen var jag barnvakt åt ruth och astrid... det var släkt-golfen...och ja, det var väl typ bara jag, ruth och astrid som inte spelade... Hursom så hade vi en jättemysig dag...måla med målarfärger borde man göra oftare!:)

Annars var veckan väldigt händelserik på jobbet, en av mina patienter fick en anafylaktisk chock...lite lagom spännande sådär när man varit sjuksköterska 3 månader. Hon klarade sig. Nu är funderingarna många vad som händer från och med 1 november....söker lite jobb men hoppas nog innerst inne på iaf en liten förlängning på gyn, nu när man precis lärt sig allt. Det har varit en väldigt lärorik sommar, jag har utvecklats jättemycket, både som person och i min profession.

Bea har åkt till Cypern nu med 2 tjejkompisar, känns helt galet att hon blivit stora tjejen nu och står på helt egna ben... Skönt att vi umgåtts en del nu sista tiden, var lite svårt när vi båda jobbade 100%.

Just nu är jag ensam hemma, henke är i danmark med jobbet. Rätt skönt att få vara med sig själv ett tag, bara rå om sig själv. Igår var jag ute på långpromenad och solade solarie efter jobbet...men lite ensamt var det när det blev sängdags...
hursom, så är jag ledig idag...väntar på lönespecen idag för att se hur mycket jag kan shoppa för:) hehe... ikväll blir det långpromenad och ett bad tror jag...kanske lite duffy i bakgrunden att  lyssna på.....

det enda tråkiga nu är väl att jag har en förbannad visdomstand som jag tror blivit inflammerad....det gör väldigt ont....


Pusssssssssss


Kommentarer
Postat av: linda

Men åh så hemska bilder, men underbart att ses var det iaf.

2008-08-27 @ 00:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback