...man vänjer sig snabbt...

2008-12-02 16:09:55 Vardag
» Kommentarer(0) «


1:a advent har varit här! äntliiigen! Gissa om jag julstökat! Jorå, hunnit sätta upp både den ena och den andra ljusstaken bakat massor med lussebullar och pepparkakor och bara stressat heeeela tiden!=)
Fast man vänjer sig...skrämmande fort.... har faktiskt börjat känna på magkatarr och spänningshuvudvärk, ibland en rätt taskig mage också men på nåt sätt skjuter man undan det och bara lever på. Lever vidare. Låtsas som ingenting.
Jag är i alla fall sjukt stolt över mig själv, mitt skinn på näsan har sakta men säkert börjat växa fram. Förra veckan tog jag tag i många saker som jag kände var viktigt för mig. Det känns mycket bättre, lite friare på något vis. När jag åkte hem från jobbet i fredags lättade en skrovlig sten från magen. Skönt. Jag känner mig ny.
Det är min tid nu, på nåt vis.

I helgen var sötnosarna Ruth och Astrid här, vi julbakade heeeela dagen. Galet och Mysigt!:)


Just nu längtar jag till lördag, då ska jag svänga ute med Huri! yeeey! ska bli sååå roligt, längesen nu!
Sen längtar jag även till söndag då jag ska till stockholm och träffa LINDA!<3

Nu ska jag kila åter till sjukhuset. Ska på utbildning hela kvällen. Tur man är ledig imorgon.
puss på er.

Här kommer lite adventsbilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback