...blandade känslor...

2008-01-15 12:00:22 Vardag
» Kommentarer(0) «


PUH!
helgen som precis passerat har varit fylld av känslor.
En salig blandning av tårar,skratt,oro,stress,matthet,vårkänslor och framtidskänslor...
Nästan så det är bättre att känna en känsla ist?

Hursomhelst så har Henke och jag beslutat oss för att flytta ihop nu.
En tjej från Gävle ville hemskt gärna hyra min lägenhet möblerad i 4 månader under VT
Hur perfekt kan det egentligen bli? Inte mer än så här iaf!
Så från och med 1 februari ska kurre och jag bli SAMBOs!;) så, nu var den garderoben urkliven!
det ska bli så himla roligt, allt fungerar ju så bra mellan oss, så varför inte? det kommer bli super!

Resterande januari väntar en hel del fest, pappa fyller 50, syrran fyller...GAH....19 år!!! Värst vad alla blir gamla nuförtiden. Sen fyller henke 30 och jag 22 i februari också...mycket fest blir det!

Just nnu oroar jag mig för opponeringen som kommer ske på Torsdag 9.15...ska fortsätta läsa lite nu i em tänkte jag. Jag längtar också.... till nästa fredag, då ska syrran och jag till Tuna Park och shoppa massor!:D

Hoppas ni haft en fin helg, med BARA glädje, mys och ro!
Pussss på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback