Schöööant, schööant, schöööant!

2008-01-17 13:57:11 Vardag
» Kommentarer(1) «


ÅH! Total lycka!!!
Äntligen är den där jävla opponeringen på C-uppsatsen över!
Vaknade imorse med ett ryck....läste igenom allt en gång till och åt frukost.
Direkt när Kurre hade åkt till jobbet började pulsen stiga, jag fick ont i magen och rusade till toaletten och hulkade rejält, hade hjärtklappning ettt par vändor och var alldeles snustorr i munnen! gaaah-...
Längesen jag var Så nervös faktiskt!
Men opponeringen gick över förväntan och vi fick endast ett par justeringar att rätta till.

Idag åker Henke till Danmark med jobbet..den skiten, och lämnar mig ensam kvar:(
Jag är så himla glad att jag har Henke, en riktig klippa som stöttar mig när det är lite tufft och kommer
med de bästa råden och lösningarna. Du betyder så mycket för mig, darling!
Tänkte passa på att dra hit lite grejer och installera mig här i lägenheten lite smått.

Imorgon ska jag till Östfora, mammas nya jobb. Tänkte kika hur hon har det där borta och även få
lite experthjälp med att skriva mitt CV...därefter blir det nog en kväll med lilsis'!

Lördag blir det lite övning inför pappas 50-årsfest! bara 1 vecka kvar! GAH!
på kvällen blir det till att fira c-uppsatsen med Petra på Blue Moon bar! party!
Have a great day!

Pusssssss!<3
här har nåt kul att kika på, syskonen eriksson!<3

Kommentarer
Postat av: linda

hej darling!!

dags att updatera kanske??
puss

2008-01-25 @ 17:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback