...friday-dinner, inflyttningsfest och födelsedag...

2008-07-23 09:53:09 Vardag
» Kommentarer(2) «


äntligen en hel ledig helg! Känns som jag snart bor på jobbet. I fredags bjöd vi våra föräldrar på Taco - Dinner här...lite kombinerad inflyttningsfest. Nu har vi verkligen fått ordning här hemma, känns jätteskönt! Hur som helst var det en jätte trevlig kväll, speciellt nöjd blev jag med min efterätt!;)
Lördagen bestod av promenad, lite småhandling på stan och vila...för på kvällen var det dags för inflyttningsfest! Lotta,  robban, karro, nicklas, marlene, petra, danne, bea var här och svängde lite sen drog vi ut på krogen en sväng! En alldeles lagom partykväll.
I söndags fyllde henkes pappa Ingemar 60 år! han är så himla söt alltså.... Först åt vi 3-rätters ute på tidö wärdshus (att rekommendera!) så himmmmla gott! Sen åkte vi hem till deras ställe och fikade och öppnade presenter. Han fick en schysst videokamera av oss alla och en fin bukett:)

sen åkte vi och sa hejdå till mina föräldrar som åkte till Kreta i 2 veckor....behöver dem verkligen efter allt som varit under våren. Så nu är det fritt fram att härja ute i gäddeholm. Bea och sebbe flyttade ut dit på studs!

Igår tog jag en fika med Huri, sååå längesen vi sågs! Jättekul att se dig igen gumman:)

Idag, onsdag jobbar jag kväll. jag och henke ska strax ut i spåret och springa 5:an!
Pussssssssss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Allvarligt hackar jag mig snart in på din blogg och skriver nytt inlägg...haha!

2008-08-12 @ 15:31:35
URL: http://beatriceeriksson.blogspot.com
Postat av: linda

Det börjar rosta här. Dags för uppdatering;)

2008-08-13 @ 08:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback