...happy easter....

2008-03-23 18:27:05 Vardag
» Kommentarer(1) «


OOPS! fick precis ett inlägg från syrran... "IG i bloggande"!
Bästa jag bättrar på det, eftersom folk uppenbarligen vill läsa.

Jorå, påsken är avslutad? Nästan iaf! Henke och jag har varit på turne runt släkten Grunditz-Eriksson-Kronman! Heeeelt otroligt, inte lagat mat sen i torsdags! + att man är ledig imorgon också! Nästan så det känns lite väl lyxigt? man är inte van helt enkelt. Vi har haft det supermyyys iaf! fredag var det middag i gäddan, lördag middag hos fam Grunditz på gryta, sen en sväng förbi mormor därefter! Idag laddade vi termosen med kaffe och fiskade upp ett par bullar, åkte ut till gäddeholmsbryggan, satte oss i lä och bara njöööt av vårsolen! underbart!

Annars i veckan har det varit bra! Jobbat på för fullt och pluggat! I onsdag var vi med lotta och robban på STRIKE och discobowlade!:) Superkul, kurre vann som vanligt....!

Nu blir det myskväll, tänkte ladda ner solstorm faktiskt.
Imorrn blir det middag hos "svärföräldrarna" igen sen ska jag träffa lottis också! saknar alla tjejor, skönt att ni kommer hem ibland!:)

är hemskt sugen på Stockholm snart, en shopping-runda där inom kort vore inte helt fel!
justja...lägger in lite bilder från maskeraden vi var på förra helgen...!
puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA! Bra där sis! Dom där brygg-bilderna känner jag mycket väl igen. Den där ladan har man sett X antal ggr! GH-bryggan, the place 2 be :)
SEE YAH! ;)

2008-03-23 @ 20:00:18
URL: http://beatriceeriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback