...en riktig sommarhelg!....

2008-05-12 12:11:17 Vardag
» Kommentarer(1) «


image92image87image88image89image90image91


iiiih! Tiden går helt galet fort nu, jag hänger inte alls med! Examen om 24 dagar! det FIINS inte.....det pirrar i magen. Hur som helst så har ännu en helg passerat. i fredags hade vi föreläsning heeeela dagen på skolan, hur tråkigt som helst. Åkte hem lite tidigare och käkade glass med henke i solen:) Bea kom och hämtade mig runt 4 tiden, vi har varit i örebor. Sofia Svensson hade sin avslutningskonsert på musikhögskolan, det var helt fantastiskt!!!! Hon är en riktig stjärna nu. Konserten var äkta. Efter konserten gick vi och käkade grekiskt på Efesos, ca 15 pers var vi nog. Jätte trevligt! Skönt att få umgås lite med min älskade syster också...vi måste umgås mer gullet! saknar dig.

I lördags var jag en sväng på stan med Petra, kollade in lite nya sommarkläder och kom hem med en ny rosa kjol och ett nytt nagellack:) På em åkte vi hem till gäddan, käkade lite goda lunchsmörgåsar och brassade i solen. Kvällen blev lugn hemma bara.

Igår åkte vi till playa de la Gryta,  hos henkes föräldrar. Vi käkade gemensam frukost när vi kom sen låg vi i stolarna hela eftermiddan, huuur skönt som helst! Ann-christin och Ingemar påtade lite i trädgården och henke och jag styrde upp potatisgratäng och grillning! mysigt. Ja, sen runt 8-tiden blev det MAXI, som vanligt;)
Idag är det måndag och jag tog "ledigt" för att skriva klart mitt seminarie inför morgondagen. Lite smått panik, visste att jag hade glömt göra nåt i helgen. Veckan kommer säkert flyga iväg, som vanligt.

pusssss!


image86


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Kära lilla syster! Inte ska du ha så många bilder på din syster va...! HAHA! ja shiiiet inte många dagar kvar nu, känns bra att vi båda hinner med varann denna tajta dag! Älskar dig

2008-05-12 @ 22:19:26
URL: http://beatriceeriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback