...hemma igen...

2008-10-30 17:41:37 Vardag
» Kommentarer(1) «


Då var man hemma igen då...tillbaks till höstrusket.
Känns väldigt tråkigt....lite jobbigt och träligt, som mamma brukar säga.
Kom hem från spanien i lördags natt. En vecka med prinsen i paradiset. Vad mer kan jag säga än att det var UNDERBART. Min allra första semester...någonsin. Det var fantastiskt skönt. Vi bodde i en by som heter Mijas, mellan Marbella och Fuengirola typ. Lovely. Hade hyrbil hela veckan så det blev en del utflykter faktiskt. Ätit god mat och fikat så det stått härliga till.

Nu är man tillbaks i vardan igen...jobbar för fullt, 6 dagar denna vecka, snacka om rivstart.
Nu ser jag fram emot julen, blev faktiskt ledig på julafton så jag är superglad! Om en månad ska jag börja julpynta...weei! Äääääälskar julen! stackars Henke...hehe!

sen längtar jag till Thailand också...januari 2009....hoppas.

en snabb update.
Ska laga mat till henke nu, han har en inflammation i foten sån han kan tyvärr inte göra...nåt? över huvudtaget? ...hehe!

puss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är så jääävla gullia! Heeeeelt sjukt ju! :D avis!

2008-11-02 @ 13:47:05
URL: http://beatriceeriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback