....det löser sig!...

2008-09-05 11:54:21 Vardag
» Kommentarer(2) «


Gårdagen känns en aningen diffus. Kl 7.45 var det borttagning av visdomstanden. Hua! Lite smått obehagligt för att mildt uttrycka det....när vi var färdiga fick jag se eländet. Tänk att den lilla skapade så mycket bekymmer. Nu är den ute ialla fall, gårdagen vill jag helst förtränga då jag sov av och till HELA dagen, knatade upp ett par gånger och knaprade citodon förstås.  Idag är en ny dag och jag försöker lära mig mitt nya bett, har till och med fått i mig kräm och mjölk till frukost.

Annars känns livet rätt så schysst nu, fick förlängt vikariat på GYN januari ut, vilket känns helt sjukt bra! preciis vad jag hade hoppats på! Nu börjar man ju lära sig det mesta så vore synd och byta arbetsplats nu tycker jag.

Har semester nu en vecka...sen i tisdags alltså, känns uuunderbart!
Bara glider omkring och pysslar hemma, går lite på stan, handlar lite och donar. Rätt skönt.

Nu kommer sis snart och hämtar mig, vi ska ut och spana erikslund ett par timmar.

funderar om jag ska köpa den där jackan idag också...hmmm...


Pusss!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Sötisar!!:) saknar dig!

2008-09-05 @ 16:09:22
Postat av: Petra

Du kolla in ltv.se söker jobb som distriktare fast man behöver ej vara utbildad :)

Nu far jag till spanien.. hörs när jag kommer hem Pussssssss

2008-09-06 @ 09:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback