...Limone, bröllop och en ny vecka...

2008-09-24 11:52:56 Vardag
» Kommentarer(1) «




Efter en hård arbetsvecka var det i fredags dags att fira den fantastiska vardagen, en middag på Limone med kärleken min!  För man måste faktiskt fira livet ibland....lite guldkant på tillvaron. Tack för en smaskig kväll älskling!:)

Lördag morgon: Paniiiiiiiik i badrummet! Vi skulle på bröllop i dala-järna, henkes kusin skulle gifta sig!
Bröllopet var jättevackert och planerat in i minsta detalj.

Söndagen blev en riktigt soft dag, vi gled mest runt i lägenheten, åkte till gäddeholm och åt mammas nybakade äppelpaj...ja, åså handlade vi på maxi såklart!:)

Måndag blev en rivstart på jobbet, det är hektiskt nu. Varje sekund är fylld av jobb. Jag börjar bli rätt slut. Energin har svårt att räcka till efter jobbet.

But YOU bring me back up again.

Igår fyllde Linda år! GRATTIS tjejen! saknar dig såååå...önskar du flyttade hem igen:(
Linda, hon är en sån där vän som jag kommer ha hela livet, det vet jag. Hon ställer upp i alla lägen, i vått och torrt. Jag kan ringa henne närsom och vara ledsen för vadsom...hon har alltid kloka ord att säga och stöttar mig, alltid.

nu ska jag strax till jobbet.
pusssss på er!





 
älskade vän.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är **-varningen nära!

2008-10-13 @ 23:09:47
URL: http://beatriceeriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback