...ni kan aldrig förstå....

2008-09-17 10:39:29 Vardag
» Kommentarer(1) «


Nej, ni skulle aldrig förstå hur mina arbetsdagar ser ut. Ibland är de rätt fantastiska, det är de  dagar man faktiskt räddar livet på någon som reagerat på för mycket morfin eller på trombocyterna hon fick en anafylaktiskt chock av... Men vissa dagar...då funderar jag....

På mitt jobb finns allt från cancer, cystor, aborter, missfall...bara för att nämna några.

Finns det en mening med allt som händer? Efter igår har jag bestämt att...det finns det inte.
det hände något så fruktansvärt igår. Något varken du eller jag kan förstå varför det hände.
jag är bara så fruktansvärt arg, ledsen, förtvivlad....Jag förstår inte.

vad hände? och varför?
jag förstår inte....vad vad meningen!

Förtvivlad.




Kommentarer
Postat av: Petra

Nämen vännen vad är det som har hänt? :(

2008-09-19 @ 10:10:12
URL: http://petrooows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback