...så dåligt!...

2009-04-30 11:08:10 Vardag
» Kommentarer(0) «


kanske världens sämsta uppdaterare!? Ja, skäms! Världen har varit väldigt mycket upp men även lite ner. Nu är vardagen tillbaka hursom helst, så nu ska jag börja blogga igen:) hehe

Just nu håller jag på att tvätta, ska snart ner på stan o luncha med henkan! Valborgsfirandet kommer ske på avd 85 ikväll tillsammans med goa' kollegor och förhoppningsvis hyffsat friska patienter:)

Imorrn blire grillning med alla svärföräldrar, ja mina päron och henkans alltså. Det blir kul!
Imorgon ska jag börja mitt nya bloggliv. stay tuned.

pusss!

lite bilder från tiden utan blogguppdate.


apan har tagit en egobild!:)snyggt!

äntligen de riktiga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback