...det är ingen vanlig dag....

2009-02-18 22:18:35 Vardag
» Kommentarer(1) «


...för det är Nätha's födelsedag, hurra ,hurra, hurra!!...
YEY! Äntligen 23 år! stora tjejen, jaaarå!
Har haft storkalas här idag med hela släktamentet, pust! Vilket ståhej...nu uppskattar jag alla år som mamma gjort hembakat ALLA år till oss, Ännu mer! Vilket fixande och trixande....
Självklart vill jag gå i mammas fotspår och fixa hemmagjort fikabröd...jaaalå, fina bullar gjorde jag och lilsis igår och Leilas cookies blev rrrrriktigt bra! Idag gjorde jag hemmagjorda semlor istället för tårta, de blev en riktig hit de också!

Fick jättefina grejer...först såklart frukost på sängen och skönsång från prinsen min...och en skidjacka till mig hade han också...väääärldens snyggaste! Fick massor med presentkort på village så vi kan köpa vår efterlängtade lampa..(som är lite dyr egentligen)...sen fick jag en skitsnygg reseneccessär, LOVE! och presentkort på stadium....och MASSOR med blommor! Justja, så fick jag en jättefin vinkaraff av mormor i kristall, arvegods...gillar skarpt!:)

nu är jag heeeelt slut. ska krypa ner o soffan nu och bara vara.
Puss på er och tack för alla grattishälsningar och uppvaktning!














Kommentarer
Postat av: Anonym

Vaddå min post-it lapp då?! Som jag leta kort i sthlm, JÄVLA STHLM! Hade en finurligare idé om att du skulle få gissa dig fram en veck framöver med ett engelsktkort som ledtråd. Så kom jag på att nää då kanske hon inte tror hon får nått ;P Ska hitta dig nått unikt a la london, yes yes! tänkte det är roligare när jag endå åker på måndag :) Grattis igen!

2009-02-19 @ 11:09:38
URL: http://beatriceeriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback