...Lita på mig...

2009-01-08 18:06:05 Vardag
» Kommentarer(1) «


Jaaalå, jag ställer upp på allt, vadsomhelst och närsomhelst!
Fråga MIG!
Mig kan man alltid fråga, för jag säger oftast inte "Nej!"

Det är DET som är bra med mig!? ...not!
jaja, en fredag hit eller dit spelar väl ingen roll. Jag är ju ledig på lördag.
Men det börjar bli en alltför vanlig vana att säga Ja. Det har jag noterat. Attans jag som börjat odla skinn på näsan. Måste kanske vattna på lite...

Hursom, så har henke varit på jobbet 11 timmar nu... Det är lite länge.
Jag ska göra ugnspannkaka till honom. Han älskar just Min ugnspannkaka.

Justja, träningen är i full gång! WOHO! och det känns underbart. Men idag måste jag vila, för jag har ont efter gårdagens hårdkörning av pulspasset!

Jag känner mig trött och slut, behöver nog åka till Thailand en sväng snart tror jag!;)

Puss.


Bild från korvgrillning i Gäddeholm med släkt o vänner...och -13grader! YEY!


Kommentarer
Postat av: Petra

Hehe sötisar, ser ut som att ni levt ihop hela livet :)

MM snacka om man fick lite ont av pulspasset ;) Men det va riktigt bra!

2009-01-10 @ 17:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback