...partey!...

2009-01-26 17:05:44 Vardag
» Kommentarer(0) «


Puh! Den här helgen var inte å leka med. I fredags gick jag upp med tuppen Henke som skulle till Island över helgen, självklart offrar man sig på att gå upp och äta en sympati-frukost!;) Jag la mig igen för att sova ett par(!?) timmar till.. Därefter var det promenix och storstädande, skulle nämligen styra upp fest för syrran som fyllde 20 år!
Det blev en väldigt lyckad kväll faktiskt, vi blev nog 16 pers tillslut! Bea bjöd på snittar och snacks och en hel del lyckade drinkar...men den där mora-nisse shoten vet jag inte....hu!
Vi tog våra lurviga med oss till pluto för att skaka rumpan lite och det blev MER än trevligt ! Det roliga var väl att man numera känner igen 1 eller 2 personer på pluto, gued vad gammal jag blivit? eller...?

Christian och Bea slaggade här efteråt och jag kan säga att lördagen blev mer än seg. Upp tidigt och sjunga för syrran, mina planer för lyxfrukost blev inställd då ingen av oss var sugen på annat än jordgubbskräm och mjölk!
Hursom så tog vi en dusch kladdade vi på oss lite smink för att sedan bege oss ut till gäddan och kalasa med kakor och tårta!
Sov himla oroligt natten till söndan, vaknade typ varje timme och trodde jag försovit mig. 06.00 ringde klockan och det var dags för ännu ett pass på avd.85....en skön söndag hade endast 3 patienter, tack o lov! Var så himla trött att jag somnade när jag kom hem...

Inatt kom henke hem från Island, han nästan hoppade in i sovrummet! Han var glad att se mig, och jag honom. Har tänkt så mycket på oss den här helgen. Han betyder så konstigt mycket för mig. Det finns inga ord.Vi delar ju allt med varandra. Vi kunde nästan inte sluta prata inatt om allt som hänt under helgen. Jag är kär i Henkan, det är ett som är säkert. Thailand ska bli underbart.... det spritter i mig!
Jag fick presenter också! Bland annat ett par uuunderbara örhängen, designade av Hendrikka Waage, spana in hennes hemsida och kika! LOVE them!

Idag har jag varit ledig, promenerat (eftersom jag inte är riktigt frisk ännu) och solat! schöööant!
4 dagars jobb denna vecka och på fredag kommer lotta hem! Äntligen! Då ska vi till Tabasco!:)

Pusss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback