...sakta men säkert...

2009-01-16 10:31:30 Vardag
» Kommentarer(4) «


Jorå, inte blir det sämre iaf? är inne på femte sjuka dan hemma nu...det börjar bli väldigt långtråkigt. Hur man vet om man fortfarande är sjuk? Jo, man kommer på sig själv ligga mitt på sängen, stirra rakt ut i luften i minst en halvtimme och orkar vare sig slänga på tv eller radio för lite underhållning (Det blir så mycket ljud då). Du kan även testa hur många pauser du måste ta när du ska rensa ut din necessär (för att jag ville göra NÅT igår), det blev 3 pauser...
Du vet det även när du ställer dig på vågen som visar 2,5 kilo minus på 5 dagar, det är även vad jag kallar rivstart på hälsoåret 2009! Deffen har börjat på riktigt!:) Tyvärr går väl allt lika snabbt upp igen....

Idag kändes det liite bättre, jag är nämligen inte lika hög på hostmedicinen cocillana längre. Det tog ett tag innan jag förstod att det var hostmedicinen som gjorde mig extra dåsig, och då var jag rätt dåsig i mitt sjuka tillstånd! Det är ju lite morfin i den, men jag tänkte äh " liiite morfin", det kan jag behöva och har klunkat maxdosen ända sen i måndags. oops.

Mamma ringde nyss, hon tvingade ut mig till dem för lite frisk luft! Pappa hämtar mig 12.30. Skönt.
Jag ska köpa munsårsplåster först! Jag vaknade nämligen med en dunderblåsa på underläppen, MITT på! Det var ju himla snyggt? Sur!

Igår ringde LINDA! <3 saknar dig.

Nu ska jag segla vidare bland alla Thailands websidor henke sitter och skjuter iväg till mig på msn!

"KOLLA HÄÄÄR gumman"

"HIT måååste vi bara åka!!"


Jag hoppas att min entusiasm är tillbaka på måndag!

puss!


Klassikern, den bjuder vi på!..


Kommentarer
Postat av: Anonym

fett sweet bild, DEFFARN ;)

2009-01-16 @ 12:24:30
URL: http://beatriceeriksson.blogspot.com
Postat av: Petra

Krya på dig gumman!!

2009-01-17 @ 16:58:24
Postat av: linda

...Sakta men Säkert... sitter jag i halmstad och väntar på ett nytt inlägg.

2009-01-25 @ 17:44:49
Postat av: Elias

paparazzi!

2009-03-08 @ 14:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback