....hb 93...

2010-08-31 20:02:28 Vardag
» Kommentarer(1) «


Inte så konstigt att man är lite sliten och trött:)
Tycker ändå jag försöker käka bra och få i mig några vitaminpiller i veckan. Bara att inse, Niferex ligger förskräckligt nära nu. usch!

I söndags började fogarna kännas av rejält, kunde inte ens gå normalt och vända sig i sängen var hemskt! Igår gick det bra faktiskt, var en okej kväll på jobbet, med bara lite lagom spring.
Henke börjar tillfriskna, vilket är sååå skönt.
Han  är fantastisk min man, han gör verkligen ALLT för mig. Skrattar mest när jag börjar böla över valken på ryggen eller att jag fått för lite uppmärksamhet. Han tycker det är sött? hmmm..hallå?

Han längtar. Jag med. Oooooerhört mycket!
Han kommer bli den bästa pappan, såklart. Är inte det minsta orolig. Vi kommer fixa allt!
Det är nog det som känns så jäkla bra, att vi är redo för allt. Vad som helst kan hända. Vi fixar't!

Han är bra. jag är nöjd med mitt val. Nöjd med Livet. Glad att vi får vara med om det här fantastiska!<3

L Ä N G T A R .

Nu är vi i v.31 och Liten är typ 40cm lång och väger 1,6 kilo!:O Nu är det inte så mycket sparkar som förut mer bufflande och lägesändringar. En och annan stretchning mot revbenen kan man råka ut för också. AJ!
Men skönt att känna att Liten mår väl.

pusss!


Älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Mamma(MORMOR)Marianne

Ni är bara bäst!!!!!!!!!!!

2010-09-16 @ 22:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback