...älskade moster...

2010-12-11 16:42:54 Vardag
» Kommentarer(0) «


Igår var Ludde och jag utan Henke så vi bjöd hit moster Bea på en hel em/kväll med oss!
Vi tog en promenad till ICA ettan och handlade det sista till pepparkakshuset vi skulle göra, samt att jag skulle lämna tillbaka hyrfilmen "Kommisarie Späck (HYR DEN INTE!!) Jag kollade en kvart sen fick jag nog! Pinsamt dålig. Hursom så sov Ludde gott i vagnen när vi kom hem så han fick ligga kvar där medan Bea och jag knåpade ihop det där huset! UJJ va snyggt det blev och jäklans va kul vi hade:)
Ludde fortsatte sova...så vi passade på att laga lite mat också...och äta i lugn o ro! Underbart. Annars brukar han tajma det rätt bra att vakna preciiis när vår mat är färdig.
IDOL-finalen var superbra, hejade dock på Minnah:(

TACK för en att du kom lilsis'!<3


Igår var Linda från jobbet här också. Kul att höra lite vad som händer och sker på 85an när man är borta:)
Tänkte hälsa på dem nästa fredag faktiskt, om allt är bra.


Idag har lilla familjen återförenats och varit på stan och fixat julklappar! Jag har handlat till Henke och till lilsis'.
Har även framkallat lite julkort på prinsen idag som vi ska skicka snarast. Blev väl helt ok, kanske inte superduper...men man har så lite tid att fixa så där extra fina....som jag egentligen vill.
Nej det fick bli färdiga och alla likadana.
Satsar på lite fina kort att ge bort i julklapp istället sen.


GOD JUL! - blev inte detta kort iaf.

Behöver jag tillägga att det var svårt att fota julkort med en 1 månaders?

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback