...Grattis Ludvig 1 månad idag!...

2010-12-08 13:28:48 Vardag
» Kommentarer(3) «


Hurra för bästaste Luddisen!
Idag har vi fått besök av min körledare Margareta. Jättetrevligt och Ludde fick en jättefin skyddsängel!
Ludde skötte sig exemplariskt, var vaken en stund i Margaretas knä och sen somnade han som en stock i mammas famn.

Igår var moster Monika, Tomas och Sara här på kvällsfika. Fick jääättefina kläder från märket Newbie (kappahl)!

Min moster Monika med Ludde.


Börjar få lite panik över alla mina strl 56 kläder i garderoben-Ludde växer så det knakar nu och jag börjar undra hur vi ska hinna använda alla dessa? Kul är att han fått massa 62-kläder då behöver inte mamma handla så mycket till jul och januari!:)

Idag har vi prövat nya leksakerna som vi fick av Ruth och Astrid med familj. En riktig hit!

yey! Den perfekta leksaken för en 1-månaders baby! Prasslar och skallrar.

Nu sover Ludde skönt, tänkte snart ta en promenad till claes olsson och köpa nya hjul till vaggan. Dem är 30 år gamla och rullar inte direkt lätt på vår parkett!

Kram från oss!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

En sån gos! Annie har en precis likadan pyjamas... eller hade, hon kommer nog inte i den längre ;) Synd på alla fina kläder man får, vissa hinner de bara använda nån gång innan de har vuxit ur dem! Fast man byter två-tre gånger om dagen, hihi

2010-12-11 @ 15:19:31
URL: http://pyttet.blogspot.com/
Postat av: Rebecca

Vad är det för kör du är med i förresten? Jag sjöng i kör förr och skulle så gärna komma igång igen nu! Allra helst så här i juletid, bästa körsäsongen :)

2010-12-11 @ 17:26:15
Postat av: Nathalie

Ja, nu har Ludde haft värsta växtspurten så nu måste jag skynda att använda de sista 56orna:) Jag är med i Irsta kyrkokör för tillfället. Finns en bra kör i citykyrkan (nära o bra) Gospelkör och en vanlig finns. Även en i Önsta kyrka, Veni vedi canti nåt sånt heter dem. Superbra kör! Funderar på att byta till någon av dessa då det är lite mycket äldre i Irsta kören. Juletider är absolut bästa körsäsongen, LOVE it!

2010-12-13 @ 15:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback