...Luddisen 4 veckor idag!...

2010-12-06 18:29:04 Vardag
» Kommentarer(1) «


ojoj, tiden går SNABBT!
Ludvig är redan 4 veckor nu och det är underbart att se honom utvecklas varje dag.
Nu har vi börjat få kläm på vardagen, magen och snoret. Ludde har varit riktigt go idag, haft en riktig mysdag.


Igår började vi med semperdropparna istället för minifom och jag vet inte riktigt om det är dem som redan gjort succé?
Galet sällskapssjuk är han också så han sover i vår säng, mellan oss, och som han sover. 4 timmar sömn, amma 20min sova 4 timmar till. Gött för mamsen och pappsen!

Nu blir det fler o fler besök här hemma också, johanna wallhuss var här i fredags med lunch och kånkade runt på en stånkande luddis så jag fick äta och gå på toa i lugn o ro:)
I lördags fick jag som tidigare nämnt, egentid med lilsis', kände att det var väl behövligt. Efter det anslöt chrille och vi hade glöggfest här hemma. Ljuvligt gott med glögg.


Igår var Sofia svensson här på fika och gos.


...och idag kom petra förbi på lite soffmys med luddisen.

Förresten, vad alla har spets på sig? är det mode nu? tappat kollen HELT på modet!

Nu myser Ludvig och hans far ute i vardagsrummet...så här ser de ut just nu:

Sådär, nu fick ni lite bildboost!
Puss o kram!<3

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad ni är fina! Längtar så tills att få träffa er.

Puss!

2010-12-06 @ 19:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback