...lyxigt!...

2010-12-17 10:38:11 Vardag
» Kommentarer(0) «


Igår var jag som tidigare nämnt till Frissan för att göra slingor i håret. Ni anar inte vilken utväxt jag hade!!??
Men nu är man snygg igen, ja iaf i håret!
Gick förvånansvärt bra igår för min del, första timmen satt jag djuuupt inne i en hälsotidning, vrålläste och gäspade hela tiden... Hanna (frisören) sa " det göör ingenting om du bara vill sitta och läsa, slappna av" annars brukar vi ju alltid småprata om livet, men inte igår. När klockan började närma sig 18 började det krypa i benen, tänk om Ludde är vrååålhungrig nu!?
Kom hem ungefär halv sju och möttes av den här synen:


Pappa skötte sig utmärkt!

Helt otroligt, man tror hela Luddes värld rasar samman för att man är borta 3 timmar.
Men liiiite beroende är han, för mer än 3 timmar skulle aldrig gå eftersom jag helammmar. :)

Idag kommer Luddes farmor hit på fika, alldeles snart faktiskt.
Sen på em ska vi till avd.85, mitt jobb och hälsa på! Har köpt fina  BLÅA blåbärstårtor att bjuda på! Mums!

Ikväll ska henke ut med grabbarna, det gör de varje jul, så jag har bjudit hit mamma och syster på lite fredagsmys.

Ha en fin fredag!
puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback