...nej!...

2010-12-29 11:29:34 Vardag
» Kommentarer(0) «


Nej,nej, nej! Vi skulle inte ha slutat med minifom dropparna ännu. Dumma BVC.
Ludde hade så sjukt ont i magen flera gånger igår- beslutade själv att börja med dem igår kväll igen.
Det var ju så himla tydligt-idag mår han nämligen finfint igen.

Han växer så himla mycket nu-köpte en ny overall igår-obs den 3:e sen han föddes! Den bruna han har nu är för liten om några veckor:( Min lilla långeman!

Igår hade jag en ljuvlig dag-med både besök från Emilia och sen Linda! Mycket fika blir det...tur jag ska ta tag i det nya livet på måndag!:)
Idag kommer Huri hit, min lilla stjärna! Hon har alltid massa kul och spektakulära saker att berätta!
Lite senare kommer även lilsis' hit och gullar med Luddisen. cosy! Ska planera lite inför nyår.

Ludde somnade skönt på våran säng nyss. Så här ser han ut just nu.



idag är en spännande dag!! Berättar sen.

Ha en fin dag!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback