...nu är glada julen slut,slut,slut...

2010-12-27 17:54:39 Vardag
» Kommentarer(0) «


Hej å hå, så var allt över!
Skönt? ja, på sätt o vis. Hann ändå inte riktigt hajja att det var jul tror jag, varit fullt upp med Ludde sen han kom:) På juldan var vi i gäddan och käkade lax-mums efter all julmat!
Annandagen tillbringades återigen med fam. kronman/eriksson/rubinsson hemma hos min mormor. Massa god mat-igen!

Världens finaste kille. Ludvig är så mysig nu!




Ludde testar sina Replay shoes han fått av morfar. Passa perfekt!


Så här fina var vi på juldagen!

Idag har jag träffat gamla tjejgänget från fryx och Elias. Supertrevligt! Vi tog en fika på italian bar och uppdaterade varandra om livet. Ludde fick gå med pappa på stan under tiden.
Lääängtar tills imorgon, då kommer först Emilia och sen min älskade Linda!!!Vilken kanondag!<3

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback