...trevliga tisdag...

2010-12-14 18:26:13 Vardag
» Kommentarer(0) «


Idag har Ludde och jag haft besök av mina arbetskamrater Janina, Rebecka och lilla Noomi.
Noomi hade blivit så stor och blivit en riktigt go och glad tjej!:)
Fina presenter fick vi också, en villervallamössa och en tygmask som Ludde säkert kommer tycka om att suga på snart:) Konstigt, så mycket fina presenter vi fått både kläder o grejer men ingen som köpt likadant som någon annan? Det gillas!
Ludde lyckades somna preciiis innan de kom och sov ända tills de hade gått utanför porten. Typiskt.

Idag har varit en bra dag-Ludde har bara haft lite ont i magen idag. Det där jag skrev om att jag inte kommer hinna använda alla 56:or...glöm det, Ludde bajsade ner 2 outfits idag! (då snackar vi upp till nacken...hua!)

På em ringde broder och ville komma förbi på en kopp kaffe. Så trevligt så!:)

Justja, i måndags var vi på bvc...Ludde hade gått upp 500gram på 9 dagar! WOHO! haha, lilla matvraket.

Har ringt och bokat slingtid nu, så på torsdag ska jag bli hot mama'! Ska bli sjuuukt lyxigt och skönt att få bli ompysslad hos frisören!



Mormor Marianne var här igår och tröstade Ludde som hade ont i magen:


puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback