...älskade vasaman!...

2010-02-28 22:32:13 Vardag
» Kommentarer(0) «


Hur stolt får man bli?
Henke gick i mål på 8.07! Har följt hans framgångar hela dagen per sms, perfekt, nästan som att vara där och heja! Så jäkla bra gjort. Lite smått avundsjuk på psyket...ja och fysiken såklart! Inatt sover de alla gott och är tillbaka imorgon em igen.
Farfar kom först, pappa på en stark andra plats 10 sek efter! Därefter kom henke, håkan, cleas och sebbe.

I    M   P    A   D   !




Själv hade jag en härlig dag med mor, vi åkte till åsby och handlade blomster.
På em träffade jag äntligen sofia svensson igen, underbar lunchdejt. Kul att allt är som vanligt fast vi inte setts på...lite drygt 1 år! puh, vad tiden går! På fredag ska vi göra nåt KUL, men vad är hemligt!



Efter det ringde charlotte och undrade vad jag hade för mig ikväll. Jag som bävade för en ensam söndagkväll utan mannen.trist. söndagar är liksom vår kväll. Charlotte fyllde platsen utmärkt! det var sååå mys och prata av sig så där som bara tjej-tjejer kan:) Hon är en sån fin vän, charlotte.



en häääääääärlig söndag!
Nu är man redo för en ny vecka igen!
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback