...datorj*vel...

2010-02-15 17:26:49 Vardag
» Kommentarer(0) «


SKIT!
preciiis närjag tänkte starta min nya bloggkarriär så kraschar datorn. typiskt!
Helgen var hursom helst super, blev stort kalas och det mesta gick åt, henke fyllde ju 32 i lördags och jag fyller 24 på torsdag så vi slog ihop det, riktigt praktiskt. Det var dels dörför jag valde henke. :)

Nu ska jag strax på kör och henke ska "laga" datorn...fast egentligen vill han bara åka till media markt och köpa en mac, men det får han inte för mig. inte ännu.

hysteri på jobbet. en hel del att göra ! Vi håller ju på att inför datajournal...och vårdtygndsmätning. under samma period. smart. NOT!

inga bilder på kalaset ännu.

Bakat har jag gjort så det står härliga till! Saknade dock mina sötisar som alltid hjälper mig när det är dags för kalas!




PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback