....jag borde verkligen börja blogga igen...

2010-02-08 13:09:29 Vardag
» Kommentarer(2) «


Ja, det borde jag faktiskt! det är ju sååå kul att läsa alla andras bloggar!
Läste igenom min blogg idag och mindes tillbaka allt som hänt sen hanky och jag träffades, sen jag började på mitt jobb och alla känslor man hade då. Hjälp vad man utvecklats. Jag som trodde det bara var alla andra som hade gjort det. Så nu mååste jag bara börja igen, så jag kan blicka tillbaka på detta om 2 år och minnas...



Idag är jag ledig, IGEN! Tredje dagen i rad och det känns fantastiskt skönt.
Har varit på plantagen och köpt dopade hortensior till vårt nya kök! Det blev klart i lördags och henke och jag slog på stort och delade en flaska champagne...och en Monti Garbi....(Ooops!) till en utsökt hemmalagad måltid!
å heeeeeej å hå vad det var längesen man hivade sådär! Jag mådde inte sååå fint på söndag morgon:S

Igår var även första dagen som jag var helt smärtfri i ryggen...och idag är jag det också!?
*peppa peppa*
Så ska försöka mig ut på en promenad i det vackra vintervädret alldeles strax.
väntar bara på att kolakakorna ska bli klara...2 birthday's comin' up sooooon.

Ikväll är det kör! WOHO!

pussss

köket före
köket före


köket efter! TADAAH!:)


puss!

Kommentarer
Postat av: Kusskuss

Grejt u´re back =)

2010-02-12 @ 22:45:53
URL: http://denicemaria.blogg.se/
Postat av: Eric & Ankan

Wow, shit vad snyggt det blev! Vi vill gärna hyra in er för renovering av vårt kök också ;-)



Kramar på er och STORT grattis till björnen som fyller 32 idag!!



//Västkustborna wcankan o Ebba

2010-02-13 @ 18:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback