...så jäkla vaaaaaaaaarmt...

2010-07-12 18:39:58 Vardag
» Kommentarer(3) «


JO! Jag får faktiskt klaga!! Det är fööör varmt för mig och Liten.
Kan inte sova, kan inte sola, kan inte motionera...ingenting! Det är för varmt!

Pinade mig en stund i solen, måste ju få lite färg, sen var det snabbt in-av med bikini - på med AC:n!*pust!*

Helgen var förskräckligt trevlig, i fredags var jag ledig så mama' och jag tog en trip på stan-justja, hann med en trevlig fika med sofie också.
Kvällen var paxad för picnic och power-meet med Herr och fru Living, så fina de där två:)
Lördagen blev det mer cityliv, henke och jag kikade fina papper och dekorationer till inbjudningskorten inför nästa år. Inte riktigt bestämt ännu,det är mycket med det där vet ni...
Sen begav det sig till 85:an för ett kvällspass. Kvällen var lugn och som tur var har jag fina kollegor som lät mig vara ledig på söndag fm! Hurra! Henke och jag tog pick och pack och drog till Framnäs för lite sol och bad.
På kvällen kom bea och chrille över för att berätta om deras härliga Kreta-semester de haft! Vi grillade burgare och marsmallows!

Jag vill ha en pool.

Ikväll kommer farfar över, vi ska renovera badrummet innan Liten kommer. Farfar ska bara godkänna våra planer sen ringer vi byggarna så kommer dem i oktober och gör allt. Ska bli skönt att få lite fint och fräscht därinne faktiskt.

Idag har jag varit ledig, Petra kom förbi med lite jordgubbar och vi hade en lång pratstund om livet.
Är det bara jag eller händer det väldigt mycket just nu!?
Både bra och dåliga saker.



Lite öl, lite vin och picnic...och en och annan mooning;)=superb kväll!


En suddig gravidmage, bara för att ni är så nyfikna. Gravid v.23.

7 arbetspass kvar, sen semester! läääääääängtar!

Pusss<3

Kommentarer
Postat av: Lottis

Åh va fin du är Nattis!! :) puss

2010-07-13 @ 08:18:12
Postat av: Anonym

Hej på dig!

Inbjudningar till nästa år = stundande bröllop???



Hoppas du står ut iaf, kan rekommendera er att ta kontakt med tittut kliniken för ett 3D UL, jag å elinor gjorde de. Så himla mysigt! =)

2010-07-18 @ 14:44:44
Postat av: Kajsa

Åh va fin du är!!

2010-07-21 @ 01:08:22
URL: http://attvarakajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback