..." vad stooor du blivit..."

2010-07-06 18:25:03 Vardag
» Kommentarer(1) «


Nej, hellre hör jag "vad magen har växt, kul!"
Inte trodde jag man skulle vara känslig för kommentarer om sin kropp när man är gravid?
Nej en gravid kvinna är ju det vackraste som finns. Oavsett HUR man ser ut.
Det är mycket som händer med kroppen, man hinner nästan inte vänja sig förräns nästa grej upptäcks. Magens gaser, svullna ben och tröttheten. MEN det härliga överväger ju; sparkarna i magen som jag känt första gången igår. Ja det var inga karatesparkar men rejäla buffar, iaf mot tidigare:)

Idag är vår Liten ett Barn enligt alla lagar och regler. v 22+0 idag.
Alltså går vi in i v.23 nu, tjoho!
Nu väger bebisen nästan 430 gram, är ungefär 28 centimeter lång från hjässa till häl och har samma proportioner som en nyfödd bebis, om än lite spinkigare eftersom bebishullet inte utvecklats ännu.

Längtar sååå till semestern nu! 2,5 vecka kvar...bara hålla ut!
Saknar LINDA<3


Har fått så fina presenter och köpt lite fint själv också:)
Man blir ju helt köpgalen nu, men jag försöker alltid hejda mig.


Här är första kläderna jag köpte, henke fick det i ett paket:)


och här är kläder från favoritmärket Lundmyr of sweden


underbyxa och stiliga nappar från lilsis' blivande moster

de här söta fick vi också i present av bea och chrille!
också från Lundmyr.

Pusss!


Kommentarer
Postat av: lilsis

vår lilla lundmyrsbebiiiiis :) Längtar efter att få träffa dig :D

2010-07-10 @ 11:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback