...ensam hemma...

2010-03-18 11:27:18 Vardag
» Kommentarer(0) «


Ja, att vara ensam hemma är inte så dumt emellanåt. Skönt att få bestämma precis allting själv och bara vara sådär trotsig som man egentligen vill. Ställa kvar frukosttallriken på bordet ett par timmar. Borsta tänderna och strunta i att ta bort den där vita klumpen som ibland fastnar i handfatet. Ja, rätt skön vardag.
Det trista har jag kommit på nu, att den där klumpen i handfatet sitter väldigt hårt idag. och frukosttallriken var inte alls så kul att diska idag! det tog dubbelt så lång tid. Hm, han är inte så dum ändå?

Igår var lottis här på besök! Jag bakade scones och vi drack the och pratade om livet.

Jag längtar några veckor framåt. Det kommer bli en underbar vår. Ett underbart år! Snart ska vi åka till Frankrike på en romantisk week-end. Sista maj drar vi iväg utomlands en vecka och ska bara vara. Vart vet vi inte riktigt än men förmodligen nägon grekisk ö. Längtar....

Livet känns allmänt väldigt bra just nu. Ryggen är bra och jag kan träna normalt igen.
Saknar Bea nåt otroligt mycket när hon bor så långt bort från mig:( Snart ska vi ses!!<3

Idag är det kvällspass på gyn som gäller, tyvärr har hela landstinget kommit på att vi ska införa datajournal nu så det är minst sagt KAOS för tillfället...men det ger sig väl.
Ikväll kommer henke hem från danmark och då blir det många kramar! Gillar't!


puss på er!



glada jämt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback