...en härlig helg....

2010-05-03 10:02:42 Vardag
» Kommentarer(0) «


Vilken helg!
I fredags blev det valborgsfirande i gäddeholm, både jag o henke var såååå slut så det blev perfekt, allt serverat och lugnt och skönt på landet.

Mina älskade sötnosar Ruth och Astrid har varit här lördag till söndag och förgyllt helgen. Henke och jag var barnvakt så maggie och john kunde greja och fejja ifred där hemma. Vi har matat änder, letat grodor och lekt i lekparkar så det står härliga till. De är faktiskt sjukt lätta att ta hand om så det var bara kul!

På söndagen for henke till stockholm för att sjösätta nya båten som hans föräldrar köpt. Ruth och astrid blev hämtade vid 12 tiden sen drog mamma och jag till barnens hus och kikade barnvagnar:) Köpte lite blommor också så idag ska det planteras för fullt!

Idag har vi varit hos barnmorskan charlotte på kvinnoläkarna. Ska ringa specen idag och boka Ultraljud innan vi åker till kroatien.

Pusss!

lite bilder från helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback