...tjock eller gravid?...

2010-05-25 11:24:27 Vardag
» Kommentarer(1) «


That's the question!:)
Är nu i v.17+0 och magen börjar puta rätt bra, gamla byxor och kjolar går inte riktigt igen nu så det börjar bli skralt i garderoben. Tur jag älskar klänningar, och har ett par stycken;)
Blev sjuksriven 50% från förra veckan i 2 veckor och det var preciiiis vad jag behövde för nu börjar jag må riktigt bra igen! Har inte kräkts sen förra måndagen och tröttheten är det mycket bättre med. Jag är så glad att jag tillslut tog mig i kragen och fick sjukskrivning, skulle egentligen gjort det tidigare men man kämpar ju på i hoppet om att det ska ge sig närsom helst.

Nu ska vi ju på semester om 4 dagar så då får jag verkligen koppla av!

Måste tvätta idag, för imorgon ska henke och jag träna efter jobbet! har inte tränat på 3 månader!:O
promenader räknas inte som träning.Så det är på tiden.

Har känt de första rörelserna i magen också! Fjärilsfladder i magen! det kändes fantastiskt!:) Som när man ser någon man är kär i, det fladdrar till liksom.

Den 7 juni är det ultraljud, om allt är väl då ska vi beställa denna underbara skapelse till vårt stjarneskut.

Emmaljunga city cross, celebration-serien:



Med den här Liggdelen som man bara hakar på:



Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Petra

Du kommer vara en riktigt stilig mamma med den barnvagnen, jätte fin :)

2010-05-25 @ 23:29:03
URL: http://petrooows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback