...6 dagar kvar till BF...

2010-11-03 11:06:39 Vardag
» Kommentarer(0) «


Iiih, nu är det nedräkning på HÖG nivå!
Kan inte fatta att de sista veckorna gått så himla fort.
Är så jäkla glad att jag fick havandeskapsledigt, vilket innebär att jag fått 6 veckor på mig att mysa, boa och förbereda ALLT, varenda pinal inför Litens nedkomst! Det värmer gott i själen och mer förberedd än så här kan man nog inte bli. Läser just nu Gudrun Abascals "Att möta förlossningssmärtan" ATT rekommendera till ni andra gravida som läser min blogg. Superbra och peppande inför förlossningen.

Igår var johanna wallhuss här, min vännina med titel Leg.barnmorska;) Hon visade Henke hur han skulle lyssna med tratten och hjälp vad det pickade på där inne. Vi fick låna tratten för längesen men det har varit svårt att höra bra-men igår så-fick vi till det!

Henke är så söt, är så uppspelt på kvällarna och showar runt här. Han är så himla glad. Hela tiden. Underbart!

Idag regnar det och är grått,grått,grått- och jag bryr mig inte skit om det:)
Ska tappa upp ett bad-tända massa ljus och lyssna på julmusik..och Längta!
På em ska vi till barmorskan för den förhoppningsvis sista kontrollen(!) hoppas...

ha en fin dag<3



Älskar min apa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback