...duktig kille...

2010-11-19 14:32:25 Vardag
» Kommentarer(1) «


Ja, nu är Ludvig säkerligen uppe på födelsevikten. Det känns skönt i mammahjärtat!
Amningen går bättre nu, det är lite glesare mellan måltiderna oh Ludde intresserar sig lite mer för omvärlden, älskar att lyssna på rock med pappa...för att inte tala om när pappsen pratar med Ludde - OJ så intressant!
Får väl acceptera att jag endast kommer förknippas med mat de närmsta veckorna, så nåt annat är inte intressant med mamma än så länge:)

Inatt ramlade naveln av- så då har vi klippt det bandet helt och hållet nu.

Idag har vi varit på promenad i city med gravida Lottis som sällskap. Tänk snart har hon också sin skatt här! Tiden går så fort.
Jag passade på att smita in på Åhlens oh köpte Tre kronor DVD boxen-har varit så sugen när jag sett reklamen!
Det är verkligen nostalgi för mig-följde den serien slaviskt som tonåring. Dessutom behöver jag lite tidsfördriv när man ska vara hemma så mycket nu.

Nu ligger Ludde och Henke och vilar- vi har precis badat Ludde och han ääälskar det. Skulle kunna ligga kvar hela em om han kunde. Så söt<3

ikväll blir det fredagsmys, pappsen ska laga god middag och ostbågar fick han med sig hem också! Mums!
Imorgon ska vi fira morbror Sebastian som fyller 30 år! Hurra!

puss och trevlig helg!


Skål för livet älskling!<3

Kommentarer
Postat av: Lottis

PUSS och tack för en mysig promenad!!

2010-11-19 @ 15:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback