...Gravid-roadtrip till Vingåker...

2010-11-04 09:55:58 Vardag
» Kommentarer(0) «


Sitter här framför datorn och laddar för roadtrip med Charlotte till Vingåkers outlet.
Ska bli riktigt nice att hitta på något idag.
Igår tog jag det lugnt heeela dagen, tog mig till barnmorskan och hem igen ungefär...

Det gick bra igår också, hade lite högt blodtryck och svullen i benen så får bli lite uppmärksam på glitter framför ögonen och huvudvärk, men säkert ingen fara. Den kommer ju snart!<3
Hjärtljuden var lägre, runt 135-140 och det kan ju verkligen stämma då det varit lugnt med sparkar sista 2 dagarna. "Hon" ligger och laddar sa Lotta:)
Det kändes hemskt att boka in en ny tid...då skulle jag vara i v.41+2 NEJTACK!!!!! Men nu finns den där...för säkerhets skull:( Efteråt fick jag skön avslappnande akupunktur, högerfogarna vill inte ge sig-tokspänt!

Om jag får gissa tror jag det kommer igång i helgen.

Igår kväll hade jag en mindre sväng av förvärkar- inte lika intensivt som för 1 vecka sen men ändå. Det kändes rejält.

Nej nu måste jag platta håret, charlotte hämtar mig kl.11...



Imorrn är det fredag! Då får jag träffa BEA igen!<3

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback