...5 veckor kvar...

2010-10-05 10:29:57 Vardag
» Kommentarer(3) «


Åh, nu är det bara 5 veckor kvar, helt underbart! Längtar ibland så jag nästan spricker!!
Vi har varit på babyproffsen och hämtat alla våra grejer som vi beställde i Juni, barnvagn, babyskydd,skötväska, åkpåse...bärsele och massa massa annat! Det var en rätt häftig känsla när man fick köra ut vagnen från butiken.
Rätt nöjda med våra val faktiskt.
Har faktiskt börja tvätta lite babykläder också så idag måste jag städa ur mormors gamla skåp där Litens kläder ska förvaras.

Igår var en fantastisk dag, först lunchdejt med Lotta sedan på kvällen blev det reunion med Charlotte, Kajsa och Bettis-såå trevligt med mycket skratt!
Känns underbart att ha energi för sina vänner-har verkligen känt att jobba är allt jag orkar men nu är det ändring på det. Kommer bli 5 fantastiska veckor som jag ska spendera enbart med dem jag älskar!<3


Gravidfotona är klara och dem blev helt fantastiska!
TACK underbara fotograf Mathilda Hofling! (kan varmt rekommendera!)

Nu kommer mama' snart och ska visa upp sin nya frisyr. Jag dukar upp till frukost nr.2!

Puss på er!


Laddat och klart! Nu är det bara att komma Liten!:)


Gravid v.35. Foto: mathilda hofling.


pappas skyddshänder. Foto: mathilda hofling.

pusss på er<3

Kommentarer
Postat av: Lottis

Men åå va fina bilder! Du är så vacker!! Ses ikväll:) puss

2010-10-06 @ 07:30:59
Postat av: Hannah

Vilka superfina bilder!! =) Nu närmar det sig med stormsteg (för dig i alla fall, haha, jag har ju något längre kvar, men inte är jag bitter inte ;) )

Hoppas du får njuta riktigt ordentligt nu när du är ledig. Ta hand om dig/er! Kram

2010-10-06 @ 11:24:23
URL: http://systerii.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hej! Vad fina bilder ni har tagit! Inte långt kvar nu. Härligt att ha fått hem alla grejjer, det känns mer verkligt då... glöm inte att köpa miljoner små frottéhanddukar och ett par extra plastade frottéunderlag. Det går åt! :)

2010-10-06 @ 12:04:31
URL: http://pyttet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback