...duktig bebis...

2010-10-20 16:49:50 Vardag
» Kommentarer(0) «


Idag har vi varit på kontroll hos Bm Lotta, v.37+ kontrollen.
Det gick så bra såå, Liten kommer nog vara just Liten när den kommer för magen är inte bamsestor inte, nej det kommer bli en perfekt liten "flicka" tror Lotta:) Vi ligger precis  på kurvan igen och hjärtljuden var exemplariska- 148 ungefär med en acceleration-precis som barnmorskor vill se (läs höra).
Blodtrycket var nu lite högre vilket innebär att kroppen förbereder för förlossning och min egen vikt står rätt still nu vilket är skönt.
Efteråt fick jag sköön akupunktur för foglossningen-underbart!
Bra att Lotta fortsätter fast besvären är lite bättre nu. Det gillar vi!

Nu är allt förberett här hemma, Liten är välkommen vilken dag som helst. Tyvärr är det 19 dagar kvar.

Henke vill dock hinna med ett viktigt kundbesök och en presentation nästa vecka så Liten får gärna vänta på pappa:)

Vaggan är här nu, den som vi alla syskon, kusiner och sysslingar legat i. Så fin så. Kan komma bra till användning då man kan köra runt den i lägenheten. Toppen!


Blev jättefint i mormors gamla skåp när vi fick upp klädstång och in med alla fina kläder.



Sängplatsen står bara och väntar på innehåll. Välkommen.


Haft ett mysigt samtal med min älskade vän Linda nyss<3 Hon är så fiiin på alla vis och det blir alltid massa djupa samtal blandat med hysteriskt skratt. Saknar henne här i stan.




Ha en fin kväll.
Min kväll spenderas med Lottis. Ska ta någon fin bild på våra magar ikväll.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback