...inte på topp...

2010-10-08 12:26:44 Vardag
» Kommentarer(0) «


Nej, på topp är det inte, dock är det bättre idag än igår.
Natten till igår var HEMSK! Hade sån jäkla klåda över hela kroppen, höll på att bli galen.
Stapplade upp till medicinskåpet då jag kom på att jag kaaanske skulle ha ett paket Tavegyl hemma, fick det utskrivet då jag fick någon allergireaktion förut. Och visst, där låg de och bara väntade på att jag skulle komma på det....synd att klockan var 04.15 bara.
Hursom så sova jag läänge, till 11 faktiskt. Skönt, men inte var man på topp för det för hu vad dåsig jag var. Man kan lätt bli det av Tavegyl.

Mötte upp henke kl13 för möte hos familjerätten, ha! Vilket skämt... stelt och formellt så in i vassen, men visst en trygghet för vårat barn. Vi gick noga igenom alla pappaer, 3 underskrifter var senare och barnet är numera vårat!<3 tjoho!

Skjutsade henke till jobbet då jag hade lite ärenden-men det blev bara 1 uträttat för sen blev jag sådär sjukt dåsig igen- så åkte raka vägen hem och sov, djupt-till 19 på kvällen ungefär.

behöver jag tillägga att det blev en tidig kväll?

Idag känns det lite bättre, har precis tagit ett lååångt varmt bad med massa barnolja-sååå skönt!
Lyssnar på lite elin sigvardsson också, så nu är man lugn och harmonisk.
Ikväll är det fredagsmys med hanky. Helgen ska vi ägna åt barnet, ja indirekt iaf. Packa BB väska, ladda ipod med förlossningsmusik, kolla in FK föräldrapenningsystemet och annat kul!

Vi ska iaf inte flänga runt-som vi brukar. Härligt!

Unnade mig att beställa nåt fint på nätet imorse.
Dessa snygga fodrade gummistövlar måste en blivande mamma ha när hon ska ut i regn och rusk!<3


Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback