...ledigheter...

2010-09-30 10:57:46 Vardag
» Kommentarer(0) «


Igår var sista dagen på jobbet. Som jag har längtat efter den dagen, för då skulle det ju vara så liiite tid kvar innan Liten kommer. Jo just det...tårarna hängde i ögonen och det kändes rätt vemodigt faktiskt.
Alla mina extramammor på jobbet som är helt fantastiska och stöttat mig hela graviditeten. Alla galna och roliga stunder vi haft. Mycket skratt. Mycket samtal. Kommer sakna dem enormt mycket!

Nu är iaf stunden kommen. Jag är Havandeskapsledig nu fram till Liten kommer 9 november (Senast!) har vi bestämt:)Har en del projekt och saker som måste ordnas här hemma så jag hoppas tiden kommer gå snabbt.
Tänkte försöka hälsa på Linda i Halmstad, bea och chrille i Hallsberg...besöka Vingåker Outlet med Lottis, hjälpa mamma med sin nya butik, träffa alla goa vänner och framför allt BOA! Kommer bli en mysig tid.

Vi är nu i v. 35, (alltså 34+2) och bebisen är nästan helt klar därinne, lite mer fett vore kanske på sin plats men skulle vattnet gå nu eller ja, om allt skule starta igång så klarar den sig finfint ändå, det känns skönt.
Nästa vecka ska BM Lotta kontrollera att du ligger helt rätt och vi ska även prata om förlossningen och skriva brev till dem om hur vi vill ha det. Ja, sen kommer det ju gå som det vill ändå:)

Nej, måste hoppa in i duschen, snart akupunktur hos BM Lotta, gillar't!


åh, måste bara visa de häääär. VILL HA! Men får väl vänta tills vi vet vad det är:(


Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback