...ensam men bra natt....

2011-04-06 11:43:36 Vardag
» Kommentarer(0) «


Ja, det var ju skönt att natten gick bra. Ludde sov som en stock och jag med.
Vaknade klockan 09.00 imorse av att telefonen ringde. Vet inte när jag sov till 9 senast? Underbart! Ludde har bara käkat 2 ggr inatt och somnat om bums efter det.
Nu längtar vi efter pappa henrik igen som sovit i stockholm inatt, de har nån slags mässa där med jobbet.

Ludvig har vänt sig flera gånger sedan igår! 2 ggr igår kväll och 3 ggr idag på fm här. Jättekul. Han tom putar upp med rumpan i luften och försöker skjuta på med benen.  det märks att han förstår att man KAN ta sig en liiten bit nu, det gäller bara att hitta tekniken!:) Gulligt att han ändå försöker- det låter ju rätt kul när han kämpar på med sin lilla kropp!

Här kommer lite roliga bilder:)

...bäst att jobba hemmåt igen innan mamma kommer tillbaks! (Ha, jag han fånga honom!)


precis innan vändningen  från rygg till mage...


upp..jag vill UPP!!!

så här gör Ludvig i vagnen hela tiden när han är vaken. Vill INTE ligga....


puss på er, nu ska vi promenera hem till abbe och lottis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback