...mama'träff och vaccination....

2011-04-27 21:41:41 Vardag
» Kommentarer(0) «


Idag har Ludvig strålat ikapp med solen! Glad och pratar på som bara den nu, såklart mest när vi är hemma då det inte finns massa annat spännande:) Vi hade mama'träff med gamla föräldragruppen idag. Ludvig fick träffa sin vänner William, Zion, Annie,Axel och Minnah!
Efter det traskade vi ner (Ludde lyckligt ovetandes) till carema BVC för den andra vaccinationen!
Alla säger att den andra gången går det bättre men det tyckte inte vi. Ludde gallskrek i några minuter och var grinig en stund efteråt faktiskt. Söta bamseplåster fick han såklart efteråt:) Ja, vi tröstshoppade 2 nya bodys också...:P
Jag har haft några riktigt känslosamma dagar nu, ni vet såna där när man funderar sjukt mycket på allt och inget och börjar inbilla sig saker. Ikväll känns det lite bättre faktiskt, vet inte varför men det gör det. Ibland får man bara acceptera att man kanske inte räcker till till alla jämt, som man gjorde förr...och att man faktiskt är rätt bra på många saker..ändå!:) Ibland blir allt inte heller som man tänkt- och det går också bra. Det kommer ju alltid nya dagar och nya möjligheter. Det gillar vi.
Igår fotograferade vi Ludvig på porträttstudion och det gick sååå bra. Ludde var såå gosig och glad och skrattade högt och ljudligt när vi larvade oss! Fick korten på mailen redan igår kväll och nu ska vi ju bara välja...av alla uuunderbara kort på vår lilla skatt! Svåra val.
Bröllopsplanerna går framåt, jag har hittat en jättefin bukett som jag är "kär" i och nu börjar jag spåna på bordsdekorationer. Svårt att hitta bra bilder på nätet bara...måste finslipa på google-sökningarna tror jag.
Alltså det nya programmet på 4.an! HERREGUUUD vilka bröllop och vilka brudar...nej, hujeda mig vilket kalasbröllop VI kommer ha, om man jämför:) Tycker de lägger sina pengar på helt fel saker och de säger att de planerat så väl allting...NJA!
(Måste boosta mig själv lite eftersom jag styr i det mesta detaljerna!)
Imorrn ska jag äntligen gå till min kiropraktor. Längtar!
kram på er!
min lilla rymmare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback