...nyklippt!...

2011-04-21 22:18:19 Vardag
» Kommentarer(0) «


Åh vad skönt det är att vara nyklippt. Blev minst 5 kilo lättare:)
Fick en tid kl.09.00 imorse på Style hos Hanna, en underbar frisör som gör precis som man säger!
Mprfar Thomas var barnvakt, jag mötte upp dom efteråt för en latte på waynes.
Tänkte faktiskt inte klippa mig nå mer innan bröllopet nu utan låta det växa, så får jag toppa det sen och slinga det några veckor innan bröllopet. Hanna var helt med på noterna.
Henke jobbade halvdag idag så vi har lyxat och käkat glass på Kajens fik och gått en runda på stan.
Tänk om man fick vara föräldralediga båda två, samtidigt! Vilken dröm!
Hade varit kul om Pinglan varit öppen idag så hade vi kunnat gå dit hela lilla familjen.
Påsken spenderar vi imorgon på gryta hos henkes föräldrar och på lördag i gäddan med hela min halva släkt!:)
puss och glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback