...sittvagnspremiär!...

2011-04-13 10:32:36 Vardag
» Kommentarer(1) «


I helgen hade vi sittvagnspremiär! Ludvig var inte annat än toknöjd och spanade in ALLT runtomkring honom. Bilden är från igår när vi gick till barnshopen på ängsgärdet och kikade in vad de hade.

täcket har jag sytt själv:)

Vi gick förbi och hälsade på mormor på Å-kanten också. Känns som vi hänger där en hel del, men man har ju nästan alltid vägarna förbi när man är ute på promenad. Inte mormor emot tror jag;)


Igår kväll blev det en hel del pysslande, håller på att knåpa ihop tackkorten från dopet. Det är så typiskt mig och göra allt så komplicerat hela tiden. Men det är ju så kul att pyssla lite. Luddis var måttligt nöjd med uppmärksamheten han fick igår kväll:) Ja, vi sjöng iaf, det var nog räddningen!

pyssleri och påskpynt från svärmor!

Nu ska vi strax till Skallbergets förskola med mammagänget och idag ska kameran med!

Ha en fin dag!
Pusssss från oss


Kommentarer
Postat av: marianne

Som sagt det har hon inget emot.Tvärtom saknar jag er båda, när ni har annat för er. Inget konstigt alls, att det finn en värld utanför Å-kanten/mormor :-). Tack för de dagar ni kommer......

2011-04-13 @ 13:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback